0

Ofte stillede spørgsmål

    18
    

 

Hvor er min ordre?

For at finde ud af, hvor din ordre befinder sig, kan du logge ind på din ordreside og se ordrens nuværende status, hvis ordren er afsendt har du modtaget et trackingnummer på e-mail. Du kan også finde dette nummer på din ordre side.

Ellers kan du kontakte vores kundeservice, der vil hjælpe dig med at spore din ordre og give dig opdateret information om din leveringsstatus.

Hvad er lagerstatus på jeres varer?

Du kan se den nuværende lagerstatus på de enkle produkter.

Vi opdaterer vores lagerstatus regelmæssigt, men på grund af den høje efterspørgsel kan visse produkter være midlertidigt udsolgt.

Hvis du har spørgsmål til lagerstatus på et specifikt produkt, kan du kontakte vores kundeservice for at få yderligere oplysninger.

Fragtpriser

Vi tilbyder frifragt over kr. 999,-

Vores fragtpriser varierer afhængigt af størrelsen på din ordre og leveringsmetoden. Du kan se de aktuelle fragtpriser og -muligheder i checkout-processen, når du bestiller. Kontakt os, hvis du har spørgsmål til vores fragtpriser eller -muligheder.

Afhentning

Vi tilbyder afhentning af dine varer på vores fysiske lager. Når du bestiller online, kan du vælge "afhentning" i checkout-processen. Vi sender dig en bekræftelse, når din ordre er klar til afhentning.

Showroom

Selvom vi ikke har et traditionelt showroom, har vi et veludstyret lager i Skødstrup, hvor du har mulighed for at købe varer direkte. Vi byder vores kunder varmt velkommen til at besøge os på lageret, hvor du kan se vores udvalg af produkter og få personlig vejledning af vores erfarne personale.

 

Adresse: Bakketoften 13B, 8541 Skødstrup
Åbningstider: Man-tors: 08:00-16:00 Fre: 08:00-14:00

 

Kom forbi og oplev vores brede sortiment. Vi ser frem til dit besøg!

Åbningstider

Vi svarer hurtigt på mail: kundeservice@north-sailing.dk alle hverdage mellem 8:00 til 16.00 (fredag kl. 14.00)

Telefonerne er åbne på +45 88 71 06 00 fra mandag til torsdag kl. 8:00 til 16:00 (fredag kl. 14:00)

Har du brug for vejledning inden køb, så kontakt os endelig. Vi er klar til at hjælpe dig.

Betaling

Vi accepterer forskellige betalingsmetoder, herunder kreditkort, MobilePay og bankoverførsel. Betalingsmulighederne vil blive vist i checkout-processen, når du bestiller.

Returnering

Retur af varer:

  • Undlad venligst at skrive på emballagen.
  • Anvend KUN klar tape på emballagen.
  • Sørg venligst for at indpakke varen i salgsemballagen, inden du sender den retur.
  • Varen skal modtages af os, så den kan sælges som en ny vare.
  • Original emballage skal være intakt ved returnering.
  • Vær venlig at vedlægge en returseddel eller en kopi af ordrebekræftelsen.
  • Hvis du beskadiger, skriver på eller mister emballagen, vil det medføre en værdiforringelse af varen, og der vil blive foretaget et fradrag i prisen ved returnering af varerne.

Minimumsfradraget for beskadiget original emballage er DKK 200,-, og op til 40% af varens pris, hvis der returneres uden original emballage.

Det er derfor vigtigt at pakke varen forsvarligt ind med original emballage, enten i en papkasse eller med boblefolie, hvis du ønsker at returnere en vare.

Kun klar tape må anvendes på original emballage!

Eventuel medfølgende software må ikke være aktiveret, eller plomberingen må ikke være brudt. Kort sagt skal varerne altid returneres og modtages af os i samme stand, som da de blev afsendt fra vores lager. Vi beder dig derfor sørge for, at varen er forsvarligt indpakket.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller sendt til posthus eller pakkeshop.

Varer uden returret inkluderer skaffevarer, varer afklippet efter mål, pickups, software og produkter, som efter åbning ikke kan sælges igen.

BEMÆRK:
Vi kontrollerer ALTID vores returvarer, og du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist, hvis varens værdi er forringet på grund af et eller flere af følgende forhold:

  • Du har brugt varen.
  • Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
  • Du har ikke overholdt begrænsningerne i fortrydelsesretten, der er angivet ved plombering, varetype osv.
  • Emballagen, som også betragtes som en del af varen, er beskadiget, og/eller varen bærer præg af at have været åbnet, og den kan ikke pakkes ned og sælges igen som en ny vare.
  • Erhvervskunder, EAN- og offentlige kunder har ingen returret, medmindre andet er skriftligt aftalt.

Se vores handelsbetingelser: klik her

For at starte en retur skal du bruge vores returportal. Linket til returportalen findes her: Retur Portal.

Reklamation

Hvis du har et produkt, der er defekt eller beskadiget, bedes du kontakte vores kundeservice. Vi vil gerne hjælpe dig med at finde en løsning på problemet, enten ved at reparere, erstatte eller refundere produktet, hvis det er nødvendigt.

Skriv dig op til nyhedsbrevet
© 2024 North Sailing ApS.
Visa Visa Electron Mastercard Dankort JCB Maestro MobilePay